Verzend informatie

Verzendkosten & informatie

Kosten

Tigrie heeft simpelweg een vast tarief van 3,- euro voor alle verzendingen in Nederland & België.

Standaard verzending met PostNL

Wij verzenden je bestelling altijd in een pakket zodat je deze met een Track & Trace code kunt volgen. Wanneer je pakket wordt verzonden, ontvang je een e-mail met de Track & Trace code. Vanaf dat moment kan je het pakket volgen. Bestellingen voor 18:00 geplaatst kunnen de volgende dag geleverd worden tenzij anders aangegeven staat bij het product.

Wanneer er een ‘uiterlijke’ bezorgdatum gecommuniceerd wordt doen we er alles aan je pakketje zo spoedig mogelijk te verzenden. Uiteraard heb je het op de uiterlijke bezorgdatum zeker in huis.  Wil je zeker zijn van een bepaalde bezorgdag? Dan kun je zelf een specifieke datum in de toekomst kiezen.  PostNL bezorgt 99% van de pakketten op het aangevraagde tijdstip.

Ben je niet thuis?

PostNL biedt het pakket 1 keer aan op het door jou aangegeven adres. Ben je niet thuis? Dan kijkt de bezorger of je buren het pakket aan willen nemen en laat de bezorger een briefje achter met daarop het adres waar je pakket bezorgd is. Zijn je buren ook niet thuis dan wordt je pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht. Op het briefje wat de bezorger achter laat staat het adres waar je het pakket kunt ophalen. Je hebt 7 dagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het PostNL afhaalpunt. Na deze 7 dagen wordt het pakket teruggestuurd naar Tigrie.

Tijdskader bezorging

Onderstaand een overzicht van de bezorgdagen in samenwerking met PostNL. Zondag t/m vrijdag voor 22:00 besteld, is de volgende dag in huis*. 

Let op: bij drukte of producten die een levertijd hebben communiceren we een ‘uiterlijke’ bezorgdatum. We doen er alles aan je pakketje zo spoedig mogelijk te verzenden. Op de uiterlijke bezorgdatum en wellicht zelfs eerder heb je het pakket in huis. Wil je zeker zijn van een bepaalde bezorgdag? Dan kun je zelf een specifieke datum in de toekomst kiezen. PostNL bezorgt 99% van de pakketten op het aangevraagde tijdstip.

Controleer altijd goed of je akkoord bent met de uiterlijke leverdatum voordat je afrekent.

Het onderstaande schema wijkt af bij extreme drukte en feestdagen zoals Pasen, Koningsdag, Hemelvaart, Pinksteren, Kerst, Oud & Nieuw en Belgische nationale feestdagen.

Bezorging & hygiëne

Het coronavirus houdt ons flink in de greep. Om je gerust te stellen, het virus kan niet worden overgedragen via post of pakketten. Je ontvangt je bestelling daarom zoals je van ons gewend bent. Door de vele orders en extra hygiëne maatregelen die zowel Plein als PostNL nemen kan het wat langer duren voordat we je bestelling kunnen bezorgen.  We houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling.

Contactloos bezorgen

Pakketten worden niet meer overhandigd door postNL. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen. 

Wanneer je bestelling een waarde heeft boven de 100,- zal PostNL in plaats van een handtekening vragen om de laatste 3 cijfers van je ID-bewijs. Hou deze dus alvast bij de hand wanneer de bezorger onderweg is.